Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Berselfie sama bukti Fazura Dan Fasha Sandha Tidak Bergaduh

on Sunday 21 August 2016


Mungkin menjadi trend hari ini para selebriti mahupun artis memberitahu peminat bahawa mereka tidak bergaduh atau bermusuhan perlu berselfie dan memuat naiknya di laman media sosial. Ia sebagai langkah mudah barangkali menutup mulut netizen yang tidak henti-henti bergosip perihal tidak sahih.

Jika dahulu anda pernah mendengar perselisihan faham di antara Nur Fazura dan Fasha Sandha yang bermasam muka. Namun baru-baru ini dilihat sekeping gambar selfie mesra diantara mereka dimuat naik oleh Fasha Sandha, sekaligus mengundang pelbagai reaksi dalam kalangan peminat. Ada antaranya mempersoalkan persahabatan yang terjalin diantara mereka berikutan kontroversi dulu.

“Saya dan Fasha sudah lama berkawan, cerita kami bergaduh yang diungkit itu pun saya sudah dengar sejak berbelas tahun dulu. Kami tidak pernah ada masalah dan kerap juga keluar bersama. Dia banyak menyokong saya dan baru-baru ini, dia turut membeli koleksi baju raya saya,” katanya kepada Berita Harian Online. 

Fasha Sandha turut memberi penjelasan mengenai kritikan orang ramai yang mempertikaikan persahabatan mereka berdua, beliau juga turut bersependapat dengan rakannya itu. Tegasnya, mereka berdua tidak pernah mempunyai masalah, seterusnya menafikan segala dakwaan mengaitkan mereka berdua.

Sementara itu, Fasha memberitahu bahawa perkenalan beliau bersama Fazura sejak 12 tahun lalu membuatkan mereka sebenarnya sering sahaja bertemu dan berkongsi pandangan sebagai sahabat didalam industri seni. Jadi tambahnya lagi, semua dakwaan yang tersebar sebelum ini adalah tidak benar dan berharap orang ramai tidak beranggapan sedemikian.

Sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment