Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Jualan gudang Karangkraf kembali lagi untuk tahun ini

on Wednesday 2 October 2013


SHAH ALAM - Penggemar buku, novel dan majalah dialu-alukan datang beramai-ramai Jualan Gudang Karangkraf yang berlangsung dari 4 hingga 6 Oktober bagi menikmati harga istimewa serendah RM5 dengan diskaun sehingga 80 peratus.

Pengurus Besar Penerbitan Grup Buku Karangkraf, Sri Diah Shaharuddin berkata, selain menawarkan potongan harga menarik, acara tahunan ini juga turut menampilkan beberapa penulis terkenal sepanjang jualan gudang berlangsung.

"Pada hari Jumaat jam 3 petang, kami akan membuat pelancaran buku bertajuk 'Memacu Transformasi' oleh bekas Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Saifuddin Abdullah dan pada keesokan harinya, pada jam 2 petang, novel Magis hasil karya Ramlee Awang Murshid turut akan dilancarkan oleh pengarah filem, Nasir Jani.

"Sepanjang jualan ini berlangsung, pengunjung bukan sahaja dapat menikmati tawaran harga yang rendah malah berpeluang untuk bertemu mesra dengan penulis-penulis terkenal kami," katanya.

Jualan Gudang Karangkraf bermula jam 9 pagi hingga 7 petang itu, akan berlangsung di Kompleks Kumpulan Media Karangkraf di Seksyen 15, Shah Alam.

NINA FARZUIN MD SHAROM
Mstar
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment