Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

(SAYU!!) Inilah Luahan Abang Kandung Mangsa Culik Dan Bunuh

on Saturday 20 August 2016

luah hati
Noor Amila Edrus kini telahpun selamat dikebumikan namun impak kesnya masih lagi menyelubungi seluruh rakyat Malaysia.
Rata-rata masih lagi terkejut dan sedih dengan kejadian dan kekejaman yang berlaku ke atas adik Edrus ini. Apatah lagi suspek merupakan abang iparnya, iaitu suami kepada kakak yang menjaganya sejak dari kecil.
Ramai yang sedih membaca kisah ini namun sudah tentu orang yang paling sedih adalah keluarga mangsa iaitu ibu bapa dan adik beradiknya.
Sebelum ini, ayah mangsa ada mengatakan orang yang melakukan kekejaman ini perlu diberi hukuman yang setimpal
Ini komen ayahnya:
“Kejam dan tidak berperikemanusiaan,Saya berdoa kepada tuhan agar sesiapa sahaja yang membunuhnya akan diberi balasan setimpal. Apa yang dilakukannya itu tidak berhati perut.”
Sementara itu, abang kandung mangsa bernama Naz telah meluahkan perasaannya di laman FB. Naz akui amat erinui adiknya itu selain terlalu sayangkannya.
Ini luahannya:
“Dari kecil sampai besar abang mak kakak ayah, jaga adek, dari baik comel sampai la nakal, hari-hari abang marah adek bukan sebab tak sayang , sebab Abg sayang adek
Adek selalu cakap Abg tak sayang adek, Abg sayang adek sgt2 , Abg rindu adek..
Lepas ni Abg janji , bila adek balik nanti, setiap waktu kite solat kat surau sama-sama…. Abg tahu adek mesti balik, abg tahu adek rindu abg kan..
Kepada org yang amik Edrus, tolong lah pulang balik, saya tunggu dia …. Cakap kat dia abang rindu dia..”
“Abang sayang adik sangat sangat..”
Semoga ahli keluarga mangsa sentiasa tabah dan kuat hadapi dugaan ini. Semoga suspek menerima pembalasan dan hukuman yang setimpal dengan kekejaman yang dilakukan. – PENMERAHDOTCOM
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment