Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Siti Saleha Jadi Duta Produk Terbaru SimplySiti

on Monday 28 October 2013


Jika sebelum ini produk-produk keluaran SimplySity hanya diwakili oleh Dato' Siti Nurhaliza sendiri, terbaru syarikat tersebut telah memilih aktres cantik, Siti Saleha sebagai duta bagi produk SimplySiti White & Detox. 
 
"Saya mula mendapat tawaran tersebut pada bulan Ogos lalu iaitu sebelum ke United Kingdom. Bila saya balik Malaysia, pengurus saya memberitahu yang pihak SimplySiti masih menunggu jawapan saya.
 
"Sebelum saya bersetuju, terlebih dahulu saya diberikan 'sample' untuk digunakan. Dalam tempoh sebulan mencubanya, saya dapat rasakan perubahan pada kulit wajah saya. Kulit wajah saya semakin bersinar dan tidak nampak kusam," kongsi Siti Saleha yang ditemui pada majlis Sidang Media Produk SimplySiti White & Detox sebentar tadi.
 
Ditanya adakah dia menerima tawaran tersebut semata-mata kerana nama Dato' Siti Nurhaliza, kata Saleha;
 
"Tidak, bukan kerana Siti semata-mata. Jika tidak pun saya memang minatkannya. Sebelum ini saya ada mendapat tawaran lain juga. 
 
"Tapi bila SimplySiti tawarkan kepada saya, ia lebih menarik perhatian saya sebab ia produk tempatan. Tambahan pula, saya terlebih dahulu buat kajian tentang produk ini kerana saya sangat peka terhadap penjagaan kulit wajah."
 
Bagi Presiden SimplySiti sendiri, Siti beranggapan Saleha ada ciri-ciri tersendiri kenapa pihaknya memilih adik kepada Sam Bunkface itu untuk menjadi duta produk terbarunya.
 
"Kita bagi dia cuba dahulu produk ini kerana tidak semua orang yang jenis main pakai sahaja produk kecantikan. Selepas itu, kita bertanyakan keberkesanannya.
 
"Tambahan pula, Saleha sendiri terlebih dahulu menggunakan salah satu produk kecantikan SimplySiti selepas dicadangkan oleh rakannya," ujar Siti yang teruja bekerjasama dengan pelakon filem 'Balada Pencinta' itu.

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment