Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Sharnaaz sukar lupakan bekas kekasih?

on Friday 8 November 2013


SEPERTI mana hebat lakonannya, seperti itu juga hebatnya kontroversi yang melanda jejaka ini.

Pernah menjadi tumpuan menerusi kisah cinta terhalangnya bersama penyanyi Patah Seribu, Shila Amzah, nama Sharnaaz Ahmad, sekali lagi menjadi perhatian apabila diheret sama dalam masalah percintaan Pekin dan Uqasha.

Meskipun isu itu sudah reda, namun hakikatnya pelakon Juvana ini tidak mahu terus dicop sebagai perampas kekasih sahabatnya sendiri.

Akui masih solo sehingga hari ini, kata Sharnaaz, belum ada wanita yang mampu bertakhta di hatinya selepas hubungannya berakhir dengan Shila.

"Ya, saya sunyi dan sepi tanpa wanita di sisi saya. Tetapi saya belum terdesak lagi sehingga sanggup merampas kekasih sahabat sendiri," katanya.  

Jika bekas kekasihnya itu dikatakan sudah berpunya, namun Sharnaz nampaknya masih belum menemui penggantinya. Ketika di tebak pertanyaan, apakah dia masih belum dapat melupakan anak dara ND Lala itu, Sharnaaz lantas memberikan senyuman.

"Walaupun pada mulanya sukar untuk lupakan dia (Shila), tapi saya tetap teruskan kehidupan seperti biasa, Jujur saya akui, cinta dan kerjaya tidak boleh seiring dalam hidup saya.

"Selepas berpisah dengan Shila, tawaran kerja datang tanpa putus. Alhamdulillah... mungkin ada hikmah di sebalik kejadian," katanya yang turut mendoakan hubungan yang terjalin antara Shila dan Johan Ashari.

Sambil berseloroh, Sharnaaz memberitahu, dia kini juga sedang mencari teman yang sesuai dengan dirinya.


Jatuh cinta dengan Siti Saleha

Pernah digandingkan dengan aktres jelita, Siti Saleha dalam cerekarama Ruby di slot Samarinda TV3 tahun lalu, Sharnaaz mengakui dia 'jatuh cinta' dengan wanita kacukan Inggeris-Melayu itu.

"Jujur saya akui telah 'jatuh cinta' dengan Saleha! Tapi jangan salah sangka pula. Saya sangat suka berlakon dengannya kerana Saleha wanita bijak dan tegas.

"Watak bercinta hanya ketika di set penggambaran sahaja untuk menghayati watak dengan baik," ujarnya.

Tegas Sharnaaz, kerjaya dan cinta harus diasingkan supaya tidak menjejaskan penggambaran drama atau filem dengan kisah peribadi.

"Saya suka ambil inisiatif rapat dengan heroin gandingan atas dasar kerja. Keserasian sangat penting untuk menghasilkan cerita yang bagus.

"Itu cara saya bekerja dan harap tiada orang pertikaikan cara saya!," katanya yang akan muncul dengan telemovie terbaru Astro, Dollah Superstar bersama Neelofa dan Awie.

Dalam pada itu, Sharnaaz turut menerima dua pencalonan, Pelakon Lelaki Terbaik Drama dan juga Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Filem menerusi drama Di Bawah Langit Mu dan filem Juvana, dalam Anugerah Skrin 2013 (ASK 2013), yang bakal berlangsung pada 26 November ini.

Sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment