Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Yuna semakin selesa di Amerika

on Saturday 9 November 2013


MESKIPUN terpaksa berjauhan dengan keluarga dan rakan-rakan, penyanyi Yunalis Zarai atau Yuna bertekad meneruskan usaha mengembangkan kariernya ke bumi asing, Amerika Syarikat.

Akui selesa bekerja di sana, Yuna tidak lupakan tanah air sendiri.

“Dari segi kerja, saya agak selesa bekerja di luar sana. Tak ada kelebihan ataupun kekurangan.

“Di sini pun saya ‘enjoy’ bekerja. Di sini ada kawan-kawan saya tapi di luar sana pengalamannya lain sedikit,” katanya kepada Sinar Harian Online ketika ditemui selepas majlis Yuna-'Nocturnal' Listening Party yang berlangsung di Google Malaysia, semalam.

Yuna menyampaikan tiga buah lagu baru daripada album Nocturnal, Rescue, Falling dan I Want You Back.

Menurutnya, pengalaman bekerja dengan produser asing di sana menyeronokkan meskipun pertama kali berjumpa.

“Saya bekerja dengan ramai orang dan produser-produser yang saya akan berjumpa buat kali pertama. Kemudian saya kena bekerja dengan mereka.

“Tapi perkara seperti itu kadang-kadang ianya ‘best’ juga. Sebab kita dapat pengalaman dan belajar benda baru daripada orang yang sangat kreatif. Bagi saya, dua-dua tempat pun ada keistimewaan,” katanya.

Sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment