Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Johan As'ari Tidak Pernah Benci Pada Shila Amzah

on Monday 23 December 2013


PETALING JAYA: Pelakon Johan As’ari berkata dia tidak membenci Shila Amzah dan pernah menelefonnya untuk bertanya khabar tetapi wanita itu dipercayai telah menukar nombor telefon.

Johan, 27, berkata, tiada sebab untuk dia membenci Shila kerana keluarga mereka sememangnya saling kenal mengenali di antara satu sama lain.

“Saya akui sayangkan Shila. Saya sayangkan dia sebagai seorang sahabat. Apabila saya hubungi dia untuk tanya khabar, rupa-rupanya dia sudah tukar nombor telefon.

“Saya tahu dia mungkin terguris hati dengan apa yang telah berlaku,” katanya kepada mStar Online.

Johan sebelum ini pernah dikaitkan dengan Shila Amzah tetapi tidak lama kemudian dia membuat pengakuan sedang menjalinkan hubungan cinta dengan pelakon Lana Nordin.

Sikap Johan itu dipercayai membuatkan Shila kecewa.

Dalam pada itu Johan mengakui masih sayangkan Shila walaupun wanita itu tidak mahu lagi dikaitkan dengannya.

Bagaimanapun kata Johan, perasaan itu tidak lebih daripada seorang sahabat selain dia menganggap Shila sebagai seorang rakan yang sentiasa mengambil berat.

"Shila adalah seorang wanita yang baik dan merendah diri walaupun telah berjaya di peringkat antarabangsa dan saya sentiasa mendoakan kejayaannya.

"Saya masih menyayanginya sebagai seorang sahabat walaupun dia tidak lagi menganggap saya sebagai kawan seperti sebelum ini.

"Saya harap semua salah faham yang berlaku tidak berpanjangan," katanya.

Sementara itu, Johan berkata, dia tidak akan mengubah sikapnya yang sentiasa jujur dalam berbicara walaupun ada yang mengatakan dia terlalu ‘lurus’ dalam berkongsi sesuatu rahsia.

"Saya tidak mahu menipu kerana itu akan lebih menjerat saya ke dalam masalah yang lebih rumit. Mungkin ada kata saya lurus kerana terlalu jujur tetapi itu adalah pendirian saya," ujarnya.

Dalam pada itu, Johan menjelaskan masih belum membawa Lana untuk berjumpa keluarganya kerana komitmen kerja.

Kata Johan, hubungan mereka berjalan dengan baik selain masing-masing sedang cuba memperbaiki diri ke arah yang lebih sempurna.

"Sebagai manusia biasa kita hanya mampu merancang dan selebihnya saya serahkan perkara itu kepada jodoh," jelasnya.

Dalam perkembangan lain, Johan bakal muncul dengan filem Tokan arahan Ghaz Abu Bakar pada 26 Disember ini di samping Pekin Ibrahim, Sofi Jikan dan Liyana Jasmay.

Sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment