Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Amyra Rosli : "Saya Bukan Punca Dazrin Tak Berdisiplin"

on Wednesday 5 February 2014


Hari ini, hangat diperkatakan cerita pelakon Dazrin Kamarudin yang didakwa tidak berdisiplin dan datang lambat ke lokasi oleh seorang aktres popular. 
 
Hal itu mengundang cakap-cakap belakang yang mengatakan tunangnya yang juga seorang pelakon iaitu Amyra Rosli sebagai punca kepada masalah disiplin Dazrin.
 
"Untuk pengetahun semua pihak, kami tidak pernah mencampur adukkan hal kerja dan peribadi. Masing-masing sibuk dengan kerja. Kalau berjumpa pun selepas habis kerja. Jadi, saya ingin tegaskan, saya bukanlah punca Dazrin tak berdisiplin seperti yang didakwa," ujar Amyra yang dihubungi MH Online sebentar tadi. 
 
Dalam pada itu, Amyra juga enggan mengulas lanjut apa yang telah didakwa.
 
"Apa yang saya tahu, setiap hari dia pergi lokasi dan bukannya tak datang langsung. Pada saya hal ini boleh dibawa berbincang dan perlu saling bertolak ansur," tambahnya lagi yang kini sedang sibuk di lokasi penggambaran drama 'Kristal Maya' untuk slot Samarinda TV3. 

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment