Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Julia Ziegler nanti lamaran

on Monday 24 February 2014


SETIAP manusia yang hidup, pasti mengimpikan mempunyai pasangan. Lebih-lebih lagi bagi kaum Hawa, tiada apa lagi yang diinginkan selain mempunyai satu keluarga yang sempurna.

Begitu jugalah yang dirasai oleh aktres tinggi lampai, Julia Ziegler tatkala diasak mengenai kehidupan peribadinya kini.

Akui Julia, apatah lagi dalam usia yang menginjak ke angka 30, tidak lama lagi, dia memang berharapkan untuk mendirikan rumah tangga secepat mungkin.

“Tipulah kalau saya kata tiada keinginan untuk berkahwin. Bahkan kawan-kawan, keluarga dan wartawan sendiri selalu bertanya bila saya mahu mendirikan rumah tangga.

“Tapi sebagai wanita apalah yang boleh saya buat. Takkan saya pula yang kena melamar lelaki tersebut, “ katanya kepada media, baru-baru ini.

Ditebak soal pasangan, akui pemilik nama sebenar, Julia Bob Fauzi Ziegler ini, dia kini sedang menjalinkan hubungan yang serius dengan sahabat lamanya sendiri.

“Kami dah bercinta lebih kurang setahun. Tapi sebenarnya saya dah kenal dia lama sebelum saya masuk industri lagi. Kiranya, dia bukan nak saya sebab saya glamor atau saya artis. Saya nampak keikhlasan dan sangat mengenali sikap dia.

“Namun buat masa ini, biarlah kami berkawan dahulu dan tak perlulah saya perkenalkan dia kepada umum. Saya tak mahulah nampak beria-ia sangat, kerana andai hubungan itu tidak menjadi nanti, yang ia akan memalukan saya dan keluarga juga.

"Saya berharap semua pihak doakanlah yang terbaik untuk saya,” ujarnya.

Masih aktif

Berkongsi perkembangan terbaharunya, Julia berkata, dia kini kembali aktif di pentas peragaan dan akan muncul dalam filem berjudul ‘Aku Akan Muncul’ yang akan ditayangkan di pawagam mulai 27 Februari ini.

Pelakon berdarah kacukan Melayu-Amerika ini juga akan berangkat ke Indonesia bagi menjalani penggambaran filem seram popular Indonesia berjudul Kuntilanak.

“Saya akui sejak kebelakangan ini kelibat saya jarang dilihat. Tapi saya masih aktif, ada kalanya saya menghadiri majlis hiburan dan kalau tak dijemput saya tak datanglah (ketawa).
“Cuma orang macam tak tahu saya masih aktif dan ada saya dengar takut ambil saya berlakon kerana saya sibuklah. Apa pun saya berharap tahun 2014 ini tuah yang baik untuk saya.

“Apatah lagi saya akan ke Indonesia tidak lama lagi selepas mendapat tawaran berlakon di bawah produksi negara tersebut,” katanya.

Rindu dunia peragaan

Sementara itu, kelangsingan tubuh Julia baru-baru ini membuatkan teman media tertanya-tanya adakah Julia dalam proses berdiet atau tidak sihat.

Akui Julia, dia sememangnya mengamalkan diet sejak kebelakangan ini dan tidak mengambil nasi kerana rindu dengan dunia peragaan.

“Alhamdulillah sekarang ini saya sedang berusaha untuk mendapatkan bentuk badan saya seperti mana ketika saya aktif dalam dunia peragaan dulu. Saya dah mula berdiet dan melakukan senaman.

“Saya juga dah beberapa bulan tidak ambil nasi dan hanya makan lauk. Tetapi jika teringin, saya hanya makan dalam kuantiti yang sedikit.

“Apatah lagi saya rindu nak beraksi di pentas peragaan. Lebih gembira dan teruja baru-baru ini saya telah mendapat satu tawaran untuk catwalk di satu acara fesyen di Kuching, Sarawak,” katanya.

Sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment