Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Nabila sudah serik?

on Sunday 16 February 2014


JIKA sebelum ini dia sering dihimpit dengan pelbagai kontroversi, kini pelakon hebat, Nabila Huda akui lebih selesa menyimpan kisah peribadinya daripada pengetahuan orang ramai.

Ini kerana anak kepada otai rock tanah air, Amy Search ini mahu peminat lebih memberi fokus terhadap karier lakonannya berbanding kisah kehidupannya.

“Sebenarnya saya sendiri pun tidak perasan kehidupan saya mula berubah. Mungkin disebabkan umur yang semakin meningkat, secara tidak langsung ia beri kesan di mana saya lebih suka menjalani kehidupan yang normal seperti orang lain.

“Saya bukan mahu berahsia tentang kehidupan peribadi termasuklah kisah cinta, tapi saya rasa peminat perlu fokus pada karier saya terlebih dahulu,” katanya ketika ditemui pada majlis tayangan eksklusif drama Ariana Rose.

Tambahnya, tuntutan kerja yang tidak putus-putus juga membuatkan dirinya letih untuk menghadapi perkara-perkara yang tidak diingini.

“Sejak akhir-akhir ini saya memang terlalu sibuk dengan kerja. Kalau boleh saya memang tidak mahu buka mulut untuk berkongsi kisah peribadi untuk elakkan perkara yang tidak diingini.

“Lagi pun saya penat mahu menjawab persoalan yang sama,” jelasnya yang kini sedang menjalani penggambaran drama ‘Di Atas Kertas’ bersama Keith Foo dan Izreen Azminda.

Tak kisah dibenci

Beri apa sahaja watak, pasti lakonannya tidak akan mengecewakan. Namun itu bukanlah alasan utama buat dirinya untuk menjadi seorang pelakon yang ‘demand’.

“Berlakon adalah minat saya dan tidak pernah terlintas untuk saya berhenti daripada bidang ini.

“Bagi saya skrip yang baik dan pada masa sama berpeluang bekerjasama dengan pengarah berpengalaman sudah cukup untuk saya menerima sesuatu tawaran dan bukannya mengenai bayaran semata-mata.

“Saya gembira dengan kehidupan sekarang di mana saya berada sama tahap kehidupan dengan orang lain yang tidak terlalu tinggi atau terlalu rendah. Jadi soal ‘demand’ itu tidak pernah timbul,” katanya.

Ditanya pula mengenai lakonannya menerusi drama hangat, Ariana Rose pula, Nabila gembira lakonannya diterima baik peminat.

“Memang tidak sangka sambutan drama ini begitu menggalakkan.

“Biarpun hanya memegang watak sokongan tapi saya gembira kerana ramai peminat yang benci dengan watak yang saya mainkan sebab itu membuktikan ia benar-benar menjadi,” ujarnya.

Sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment