Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Kamal, Emma lerai teka-teki

on Wednesday 27 May 2015

 
 
SEJAK kisah perpisahan aktres Emma Maembong dan Zizan Razak heboh diperkatakan, nama Kamal Adli dikatakan menjadi punca keretakan tersebut.

Bukan itu sahaja, beberapa dakwaan seperti Kamal menjemput Emma di lapangan terbang dan seterusnya Kamal dikatakan membawa Emma berjumpa dan mengenali keluarganya turut bertebaran.

Lebih menguatkan dakwaan bahawa mereka kini menjalinkan hubungan cinta, foto-foto mesra mereka keluar bersama turut bertebaran di laman sosial.

Namun, jika sebelum ini kedua-duanya lebih selesa memberi jawapan selamat, Kamal yang ditemui media kelmarin pada acara pertunjukan koleksi Raya Melinda Looi di Kota Damansara, akhirnya meleraikan teka-teki yang bermain sejak penghujung tahun lalu.

Mengakui dalam proses mengenali hati budi gadis berusia 23 tahun itu, Kamal berkata, masih terlalu awal untuk meletakkan sebarang harapan dalam perhubungan baharu ini.

"Apa yang boleh Kamal katakan, dia adalah wanita paling rapat dengan Kamal buat masa ini. Kami banyak kongsi masalah dan situasi yang sama.

"Kamal faham isu yang dilalui dan begitu juga dengannya. Jadi banyak perkara dibincangkan bersama, mungkin itu yang membuatkan kami rapat.

"Tapi Kamal tak berani nak cakap lebih-lebih kerana hubungan ini masih baru lagi dan apa yang berlaku pada masa akan datang Kamal tidak berani untuk berkata apa-apa lagi.

"Sebelum ini pun Kamal dah lalui benda yang amat menyakitkan dan begitu juga dengan dia (Emma)," jelasnya.

Bagaimanapun tegas Kamal, dia tidak menjadi punca keretakan hubungan Emma dan Zizan kerana mereka mula rapat apabila Emma mula sendiri.

Kamal akui agak risau untuk bercerita mengenai hubungan kami kerana ramai yang hentam Kamal dan tuduh Kamal menjadi punca.

"Tetapi ia sama sekali tidak benar kerana kami mula rapat setelah masing-masing sendiri,” ujarnya.

Sama seperti Kamal, Emma juga mengakui selesa berkawan dengan aktor yang mula dikenali menerusi drama Bionik itu.

Meminta peminat memahami situasi yang berlaku kini, Emma berkata, masih terlalu awal untuk meletakkan sasaran dalam hubungan kali ini.

"Ya, Emma mengaku rapat dengan dia, tapi buat masa sekarang dalam sesebuah hubungan itu kita kenal orang itu terlebih dahulu.

"Tapi Emma tak nak cakap banyakbanyak mengenai perkara ini kerana kalau tak jadi orang akan cakap apa pula. Jadi biarlah masa menentukan.

"Cuma yang Emma minta, peminat tidak hentam kami dan faham dengan situasi yang berlaku kerana Emma baharu dalam proses mengenali,” jelasnya.

Ditanya mengapa dia senang bersama Kamal, Emma berkata, Kamal seorang yang gila-gila dan mereka juga sekepala dalam beberapa perkara.

"Emma bukan jenis yang control ayu dan kalau kami bosan, kami sama-sama suka main games. Malah adakalanya kami suka meluangkan masa di arked untuk bermain games di sana," katanya yang kini sibuk berlakon bersama Kamal menerusi drama Jodoh Sebelah Pintu.


Terkena buatan orang?

Dalam pada itu, ditanya berita yang mengatakan dia terkena buatan orang, Emma berkata, dia tidak mahu memikir secara negatif biarpun kini dalam proses berubat.

"Ya saya akui kulit muka saya bermasalah sehinggakan saya buat ujian darah, doktor kata darah saya bersih. Tapi saya fikir positif lagi mungkin perubahan hormon.

"Cuma beberapa perkara lain yang berlaku seperti tidur malam terganggu dan saya sering nampak benda-benda pelik membuatkan saya rasa tak selesa. "Mula-mula saya fikir saya penat, tapi lepas berubat, memang ustaz tersebut beritahu ada yang tak puas hati dengan saya.

"Jadi kini saya cuma banyak berdoa, solat dan berubat. Harap masalah ini tidak akan berlanjutan," jelasnya.
 
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment