Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Nad Zainal Perjelas Isu Sombong Dengan Peminat

on Thursday 20 August 2015


PETALING JAYA: Pelakon Nad Zainal terpaksa berhadapan dengan pelbagai karenah peminat sehingga ada segelintir daripada mereka membuat permintaan yang tidak mampu ditunaikannya.
Nad atau nama sebenarnya Farah Nadia Zainal Abidin, 25, berkata, disebabkan perkara itu dia dituduh bersikap sombong dan tidak mesra dengan peminat.

"Kadang-kadang permintaan ada di antara mereka agak melampau dan saya tidak boleh toleransi dengan karenah sebegitu.

"Saya bukan seorang yang tidak mesra dan sombong dengan peminat sekiranya mereka mendekati secara baik, saya juga akan layan dengan biasa," katanya kepada mStar Online.

Pelakon itu berkata demikian ketika ditemui pada majlis ramah mesra bersama calon lima terbaik Festival Filem Malaysia Ke 27 di Menara Kuala Lumpur dekat sini, Selasa lalu.
 Nad tercalon dalam kategori Pelakon Harapan Wanita menerusi filem Kami Histeria.

Calon lain turut bertanding dalam kategori sama adalah Dawn Cheong (Cuak), Adiba Yunus (Nasi Tangas), Aisya Hasnaa (Dollah Superstar) dan Izara Aisyah (Sejoli).

Tambah Nad, isu peminat yang betindak diluar kawalan bukan suatu isu baharu kerana sepanjang bergelar artis dia sudah berhadapan dengan pelbagai situasi.

"Mereka mengharapkan sesuatu yang lebih daripada seseorang artis dan saya sendiri tidak mampu untuk memberi perhatian tertentu kepada kerenah segelintir peminat ini.

"Malah sebelum ini ada yang berkeras mahu saya bercinta dengan Remy Ishak sehingga saya berasa segan untuk bertemunya kerana permintaan bukan-bukan daripada peminat," jelasnya.

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment