Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Ini 5 Jenis Lelaki Yang Setiap Wanita Perlu Elakkan Seperti Wabak

on Thursday 28 July 2016


Dating adalah suatu pengalaman pembelajaran yang sangat baik.

Anda mengetahui apa yang anda suka dan tidak suka pada rakan-rakan yang berpotensi, dan anda juga dapat tahu banyak tentang diri anda.

Carian untuk cinta boleh mengecewakan, walaupun, dan kadang-kadang, anda akan mendapati diri anda mahu memantau kualiti tertentu akhirnya menamatkan gelintaran.

Tetapi, sebagai seorang yang telah bertarikh saya bahagian yang saksama daripada lelaki, Percayalah apabila saya mengatakan bahawa tiada seorang pun daripada berikut adalah bernilai meletakkan.

Sesetengahnya mungkin kelihatan sangat jelas, tetapi bahkan paling bijak wanita kadang-kadang gloss ke atas bendera merah:

1. Lelaki 2 Personaliti 

Apabila anda mula-mula bertemu dengan seorang lelaki seperti ini, anda berasa begitu bertuah kerana telah menemui seseorang yang kreatif, menarik dan bijak.

Beliau juga adalah atas kelakuan yang terbaik, tetapi kerana lepas kawan-kawan dan pencinta telah memberitahunya beliau minum adalah kadang-kadang bermasalah,beliau mengekalkan minimum sekeliling anda. Sekali dia mendapat selesa, walaupun, beliau membenarkan dirinya untuk mendapatkan mabuk kerana dia hanya mahubersenang-senang seperti orang lain.

Itulah apabila raksasa datang. Tiba-tiba, lelaki ini adalah spewing yang paling kebencian, nastiest perkara-perkara yang anda pernah dengar.

Beliau juga tidak kelihatan seperti orang yang sama. Dia menjadi seperti seorang kanak-kanak petulant yang anda rasakan perlu untuk babysit, dan tingkah laku beliau menjadi berbahaya dan tidak menentu. Beliau mendapat ke pergaduhan, membaling benda-benda dan enggan mendengar kepada sesiapa pun.

Ia adalah mengecewakan dan mengelirukan kerana lelaki ini jadi biasa dan sejuk apabila dia sedar diri. Tetapi, inilah segala keterangan daripada beberapa isu yang besar dan mendalam yang beliau telah jelas tidak dinyatakan.

Saya tahu apa itu seperti mahu untuk mencuba dan membaiki orang ini rosak, tetapi ia bukanlah bernilai kesabaran dan kewarasan anda. Dia perlu berurusan dengan sendiri.

2. Suka minum alkohol

Alkohol adalah sangat berbeza daripada lelaki 2 muka. Alkohol adalah seseorang yang biasanya mengekalkan bersama-sama dan jarang bertindak secara tak rasionalnya.

Tetapi, ini adalah kerana beliau selalu ubat sendiri. Isu-isu beliau muncul apabila dia mabuk, jadi beliau sebaliknya hanya akan menghalang itu semua dan apa-apa yangmenyerupai perasaan kebas.

Anda tertanya-tanya jika anda telah pernah digantung dengan dia apabila dia sedar diri.

Kadang-kadang, anda bahkan tidak perasan beliau minum kerana ianya begitu biasa baginya. Beliau jarang memandu di mana-mana dan sentiasa ingin menamatkan koktel malam pada tempat supaya dia boleh mempunyai satu lagi (atau lima lebih) dari resep sendiri.
Orang-orang tidak pernah mempunyai Ketua-Ketua yang jelas, jadi anda tidak boleh memastikan siapa mereka. Apa-apa yang pernah mendapat terlalu nyata, mendalam atau peribadi. Anda cuba untuk mencadangkan aktiviti-aktiviti yang tenang, tetapi mereka tidak biasanya seolah-olah tertarik.

Penagih alkohol benar-benar tidak mahu terlibat dengan anda berdasarkan hari, tanpa keselesaan minuman mereka.

3. penipu/Manipulator

Lelaki jenis ini ialah seseorang anda dihubungkan dengan semasa beliau berada dalam hubungan.

Beliau menegaskan mereka berada "berehat", atau perkara-perkara yang begitu buruk dengan teman wanitanya bahawa mereka telah memecahkan pasti sehingga bagaimanapun, jadi ia baik-baik saja. Anda tahu itu salah dan anda tidak mahu melakukannya, tetapi hati anda hanya tidak dapat membantu.

Baginda begitu menarik dan enamored dengan anda.

Sebaik sahaja lelaki ini membawa anda ketagih, anda fikir anda orang yang betul untuknya, dan dia dan ex beliau yang salah antara satu sama lain. Anda adalah kedua-duanya tertarik antara satu sama lain dengan alam semesta dan ia bertujuan untuk.

Dapatkan sebenar. Dia mungkin akan menipu anda, terlalu. Maaf.

Mengapa akan beliau bertindak berbeza dengan gadis lain? Dia melihat sesuatu yang ingin dia dan dia pergi selepas itu.

Benar dan yang salah tidak bermaksud banyak kepadanya — hanya keuntungan peribadi dan keseronokan. Jika dia mendapat ditangkap, beliau mempunyai sekurang-kurangnya lima alasan dalam poket belakang beliau yang beliau boleh menggunakan pada anda.

Lelaki ini mungkin bukan hanya menipu dengan wanita, tetapi dalam kehidupan, terlalu. Dia mungkin menipu dalam ujian, mencuri idea orang lain dan melakukan apa sahaja dia perlu untuk sampai ke hadapan di tempat kerja.

Biasanya, dia yang sangat pintar dan pengiraan; talker licin yang mendapat apa yang dia mahu dengan cara beliau daripada apa-apa jenis disiplin yang menarik.

Beliau sentiasa membuat alasan untuk tingkah laku beliau. Teruskan pada risiko anda sendiri.

4. Pengawal tingkahlaku anda

Lelaki ini sentiasa membuatkan anda merasa buruk tentang segala-galanya: apa yang anda pakai, mekap berapa banyak engkau tentang, bagaimana anda lakukan rambut anda, apa yang anda makan, dan lain-lain. Beliau belittles kecerdasan anda dan setiap idea yang anda mempunyai soalan.

Beliau tidak menyokong apa yang anda lakukan dan membuat snide komen tentang hal itu secara tetap.

Dia  cemburu, sentiasa mahu tahu di mana anda berada dan apa yang anda lakukan. Beliau mungkin juga adalah satu misogynist, walaupun beliau tidak pernah mengakuinya.

Saya tidak pernah mempunyai bertarikh jenis ini kerana terdapat no cara dalam neraka yang saya dapat tahan dengan seseorang berbuat demikian kepada saya sepanjang masa — tetapi mempunyai rakan-rakan saya.

Teman lelaki mereka jadikan mereka berasa begitu kecil dan tidak ketara bahawa mereka berakhir dengan menukar begitu ramai di antara ciri-ciri unik mereka hanya untuk assh ini * le.

Versi paling ekstrim pengawal ini ialah seseorang yang kesat. Ianya gampang untuk mengelakkan lelaki ini, tetapi sedar walaupun sesetengah wanita mendapat dalam terlalu tebal sebelum mereka dengan beliau adalah mampu suatu kekejaman.

Anda perlu sentiasa memberi perhatian kepada bagaimana mana-mana Kekasih yang berpotensi merawat orang lain. Adakah dia min kepada frontliners atau pelanggan Perkhidmatan wakil? Adakah dia kesat kepada haiwan? Itu dia hypercritical semua orang di sekelilingnya? Itu adalah tanda-tanda seseorang mengawal.

5. komitmen-Phobe

Ini adalah seorang lelaki untuk dielakkan, tetapi beliau adalah kurang egregious daripada yang lain. Namun, emosi akan merosakkan anda. Orang ini biasanya mempunyai  semua bersama-sama; Dialah yang matang dan bijak. Dia melayan anda dengan baik dan suka menghabiskan masa dengan anda.

Dan, anda mahu begitu teruk untuk menjadi cukup, tetapi anda sentiasa akan keinginan lebih. Ianya seperti menarik gigi untuk mendapatkan Beliau bercakap tentang masa depan.

Beliau berasa gembira jika anda berdua itu, jadi mengapa dia mahu merosakkan itu? Dia tidak akan bercakap tentang bergerak bersama-sama atau perkahwinan serius, walaupun selepas lebih setahun dating.

Dia hanya suka untuk menyusuri dan mempunyai seseorang untuk menghabiska nmasa bersama apabila dia mahu Selain itu, kehidupan anda akan cukup berasingan.

Beliau ialah Mr. Big.

Jika anda adalah orang yang Tempahan pesakit di planet ini dan anda tidak mencari sesuatu yang mempunyai potensi untuk bertahan selama-lamanya, kemudian pergi ke depan dan akan dengan lelaki ini.

Jika anda takut komitmen, juga, dia boleh menjadi perlawanan yang sempurna untuk anda. Tetapi, untuk orang lain, ini jelas merupakan sejenis lelaki untuk mengelakkan.

Mereka mungkin kelihatan amat sukar untuk diperolehi, tetapi terdapat ramai lelaki hebat luar sana, jadi jangan biarkan diri anda jatuh salah satu yang buruk.

Hidup ini terlalu singkat untuk meletakkan dengan semua itu.

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment