Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Kedai Shisha ‘Kelentit Rindu’ Ahya Rosli Diserbu DBKL

on Tuesday 23 August 2016


PELAKON dan model Ahya Rosli memberitahu kedai Kelentit Rindu miliknya telah diserbu oleh penguatkuasa Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) kerana terdapat aduan daripada segelintir pihak yang tidak berpuas hati dengan nama yang digunakannya.
Tambah Ahya, ibunya, Normah Damanhuri juga meminta agar dia menukar nama kedai shisha tersebut kerana tidak mahu menimbulkan rasa kurang senang masyarakat yang menganggap nama itu sebagai nama lucah.
“Saya sudah menukar nama kedai shisha saya kepada Alyahyashisha kerana mama suruh tukar. Mama prihatin dengan mereka yang kurang senang dengan nama itu selepas ia menjadi viral.
“Lepas berita tentang nama kedai saya tersebar, ada pula pihak yang melaporkan kedai saya itu kepada DBKL dan mereka datang membuat siasatan di kedai saya.
“Tetapi mereka tidak menjumpai apa-apa kerana saya tidak menggunakan papan tanda untuk nama Kelentit Rindu dan saya tak faham kenapa orang dengki dengan saya bila saya tidak mengganggu mereka,” katanya kepada mStar Online.

Menurut Ahya, kedai shishanya itu masih beroperasi seperti biasa dan dia juga tidak berdepan dengan sebarang masalahnya kerana mempunyai lesen perniagaan yang sah di sisi undang-undang. 
Credit - MYNEWSHUB.CC
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment