Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Jimmy Shanley : Saya tak serik berumah tangga

on Wednesday 11 December 2013


Biarlah orang terus membuat pelbagai spekulasi kerana ia tidak sedikitpun menjadi kudis buat dirinya. Bagi pelakon dan pengacara, Jimmy Shanley, 33, dia lebih selesa mengunci mulut mengenai statusnya yang didakwa sudah bernikah dengan janda anak satu di Thailand seperti yang heboh diperkatakan ramai ketika ini.

Lebih memburukkan keadaan, gambar Jimmy bersama wanita bertudung dipercayai isteri baru serta anaknya dengan bekas isteri yang dimuat naik di laman Twitter turut disebarkan di laman blog dan sosial.

“Saya tidak menafikan atau mengiyakan cerita yang tersebar itu. Insya-Allah, saya akan membuat sidang media khas untuk memberi penjelasan sebenar mengenai status saya apabila sampai masanya nanti.

“Maaflah, saya tak bersedia untuk mengulas lanjut mengenai status kerana banyak hati yang perlu dijaga. Berilah ruang dan peluang untuk saya bernafas semula selepas apa yang berlaku sebelum ini.

“Apapun, saya ingin menafikan gosip tersebar yang mendakwa saya dikatakan sudah berkahwin di Thailand. Jika nak berkahwin pun, pasti saya memilih untuk berkahwin di sini dan bukannya di lokasi luar negara,” katanya.

Sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment