Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Pelakon Mia Ahmad jadi punca penceraian?

on Wednesday 27 May 2015



SEBELUM ini, pelakon cantik, Mia Ahmad dikatakan terlibat dalam cinta lokasi apabila tersebarnya khabar angin mengenai dirinya dengan pasangan pelakon drama bersiri, Hati Perempuan, Syarul Ridzwan.

Walaupun drama itu telah melabuhkan tirainya, namun masih ada yang mengaitkan mereka meskipun Mia telah menafikannya.

Namun, baru-baru ini, nama bintang ini sekali lagi diheret dalam kancah kontroversi apabila dia dikatakan menjadi punca kepada keretakan hubungan suami isteri sehingga terjadinya penceraian.

Menerusi ruangan blog tempatan, dilaporkan seorang wanita telah mengunjungi pejabat agama dan meminta kepada hakim untuk bercerai dengan suaminya.

Wanita itu dikatakan berang apabila suaminya sering menyebut nama, Yuhanis iaitu watak yang dilakonkan Mia Ahmad dalam drama Hati Perempuan, ketika sedang tidur.

Kata wanita berkenaan, sejak menonton drama berkenaan, suaminya mula menunjukkan perubahan sedangkan selama ini mereka tidak mengalami apa-apa masalah.

Bertanya mengenai perkara itu kepada Mia, kedengaran ketawa kecil daripada pelakon ini dan memberitahu bahawa gosip ini sebenarnya sudah lama tersebar.

"Saya sudah lama dengar mengenai perkara ini namun tidak pasti pula adakah ianya cerita benar atau sengaja dicipta untuk tujuan blog itu mendapatkan perhatian.

"Lagipun, ia disebarkan oleh blog yang diragui kesahihannya. Namun, jauh di sudut hati saya mengharapkan agar cerita itu tidak benar sama sekali kerana ianya tidak patut berlaku.

"Sekiranya berita itu benar, saya sangat sedih dan dukacita. Saya sendiri tidak tahu apa yang membuatkan Yuhanis menjadi impak sebegitu. Saya hanya mengharapkan yang baik-baik sahaja kerana ia hanyalah lakonan semata-mata," katanya.

Dalam perkembangan lain, pelakon ini memberitahu bahawa dia bakal terlibat dalam satu penggambaran telefilem untuk TV3 bermula minggu depan.

Menariknya, telefilem raya ini juga turut menggandingkan dirinya bersama pelakon kacak, Syarul Ridzwan.

Sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment