Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

FOUZIAH GOUS HAMIL ANAK PERTAMA

on Wednesday 27 May 2015


Tahniah diucapkan kepada pelakon Fouziah Gous yang bakal bergelar ibu apabila disahkan hamil dua bulan setengah. Selepas beberapa tahun mengharap kehadiran cahaya mata, berita ini pastinya menggembirakan Fouziah dan suami, Zhafran.

Memetik laporan Harian Metro, Fouziah mengetahui berita ini setelah pulang dari menjalani penggambaran program Nona sambil berbulan madu bersama suami di Jepun, Mac lalu.

“Mulanya saya tidak jangka hamil kerana saya memang mengalami masalah haid yang tidak menentu tetapi apabila merasakan ada perubahan pada hormon badan saya jadi tak sedap badan. Lantas, saya membuat ujian kehamilan sendiri sebanyak dua kali dan kedua-duanya memberi bacaan positif.

“Bagaimanapun, saya tidak mahu terlalu gembira lagi dan minggu berikutnya barulah saya pergi membuat pemeriksaan di klinik biasa. Hasilnya juga sama iaitu positif. Sekali lagi saya masih tidak puas hati dan mengajak suami untuk malakukan ujian di pusat perubatan swasta.

“Apabila diberitahu kandungan saya sudah berusia tujuh minggu, barulah saya yakin sepenuhnya,” katanya yang tidak kisah dengan jantina anak yang bakal dilahirkan.

Media Hiburan Online mendoakan agar Fouziah dapat menjalani tempoh kehamilan dengan lancar dan melahirkan bayi yang comel dan sihat kelak!

Sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment