Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Pengantin Wanita Pengsan Dan Terpaksa Dikejarkan Ke hospital Selepas Aksi Malam Pertama

on Friday 26 August 2016


Seorang wanita yang baru sahaja berkahwin terpaksa di larikan kembali ke hospital kerana mengalami kecederaan teruk di bahagian kemaluan selepas mengadakan malam pertama dengan suaminya.
Kejadian yang berlaku di Coyoacan, Mexico itu dikatakan si isteri, meraung kesakitan selepas beberapa minit mereka bersama, “isterinya meraung kesakitan akibat saiz zakar suaminya terlalu besar dan telah menyebabkan isterinya pengsan, kata adik mangsa.
selepas kejadian itu, isterinya itu telah di kejarkan ke hospital dan pihak hospital mengesahkan faraj isterinya mengalami kecedaraan dan terkoyak akibat daripada hubungan seks mereka itu.
Salah satu mitos yang di yakini banyak orang, khususnya mereka wanita yang berusia muda adalah kemaluan lelaki yang besar boleh membuat hubungan mereka akan menjadi lebih menarik dan memuaskan.
Kononya mereka percaya sensasi yang dirasakan jauh lebih nikmat, padahal dalam faktanya banyak wanita yang tertipu dengan kepercayaan itu dan pada akhirnya diseksa dengan saiz zakar pasangannya yang terlalu besar.
Hingga hubungan intim menjadi satu keterpaksaan yang mahu tidak mahu harus di lakukan dan ingin segera cepat selesai kerana kesakitan.
Ramai sebenarnya wanita yang sudah berkahwin mengakui jika ketika zakar bersaiz besar masuk mereka bukan merasakan kenikmatan malah sebaliknya, dengan sakit yang luar biasa akan membuat semangat hubungan intim menjadi hilang.
Beberapa pakar juga menjelaskan walaupun liang faraj wanita memang di ciptakan dengan bentuk anjal dan mengikut ukuran zakar, namun faraj juga mempunyai batas tertentu untuk menahan rasa sakit jika saiz zakar terlalu besar.
Ramai lelaki berfikir jika mempunyai zakar yang besar adalah simbol kelelakian yang anggun, tapi sebenarnya ke elastisan faraj wanita sebenarnya bukan untuk itu, akan tetapi di peruntukkan bagi proses persalinan dan bukan untuk sensasi kenikmatan hubungan intim suami isteri.
Pakar mencadangkan kepada isteri yang mempunyai suami dengan zakar besar agar melakukan pemanasan sebelum berhubungan intim.
Pastikan pelincir didalam vagina boleh membuat penerimaan yang lancar untuk mengurangkan rasa sakit, jika hal ini tidak berjaya cuba meminta bantuan doktor pakar untuk mendapatkan penyelesaian.
Kepada lelaki, perlu mengambil berat tentang fakta ini, cubalah anda memahami perasaan pasangan anda, biarlah saiz seperti burung pipit yang penting berkicau sampai azan subuh.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment