Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Sherry Ibrahim Mohon Agar Kisah Putus Cintanya Tidak Dihangatkan Lagi

on Tuesday 30 August 2016


Bila seorang pelakon popular seperti Fattah Amin putus cinta bersama Sherry Ibrahim, tentu sekali berita tersebut akan terus menjadi bualan ramai. Ada yang sehingga hari ini masih lagi mencetuskan pelbagai spekulasi mengenai punca mereka berpisah.

Namun, Sherry memberitahu beliau tidak mahu kisah putus cintanya itu terus lagi hangat diperkatakan. Orang ramai boleh berhenti mempersoalkan punca perpisahan mereka kerana Sherry sudah tidak mahu mengenangkan lagi kisah duka berkenaan.
Tidak perlu lagi nak mempersoalkan kisah (putus cinta) itu. Saya sudah bergerak ke depan kerana banyak lagi perkara lain yang perlu difikirkan. Cukup-cukuplah yang sudah saya lalui dan rasa sebelum ini.
Walaubagaimanapun, Sherry menegaskan beliau tidak pernah mengongkong Fattah seperti yang didakwa. Malah, faktor perbezaan umur juga bukanlah sebab mereka memilih untuk membawa haluan masing-masing.
Cuma yang saya kesalkan dakwaan mengatakan konon-kononnya saya mengongkong dia selama ini. Perlu saya jelaskan di sini perkara tersebut tidak benar sama sekali. Begitu juga dengan faktor perbezaan usia antara kami. Semua itu dusta belaka.

Kini Sherry memberikan seratus peratus fokus terhadap kerjayanya dan menyibukkan diri dengan pelbagai aktviti seni untuk merawat hatinya.
Sumber Berita : Utusan Online
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment