Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Uqasha Senrose Nafi Bercinta, Hanya Kawan Biasa Tengku Bakar

on Wednesday 31 August 2016


SERING kali memuat naik gambar bersama-sama seorang lelaki bernama Tengku Bakar, ramai peminat Uqasha yang mendakwa lelaki itu merupakan teman lelakinya dan mendoakan hubungan mereka sehingga ke jinjang pelamin.

Walau bagaimanapun, aktres tersebut tampil menjelaskan perkara sebenar bahawa mereka hanya hanyalah bergelar kawan biasa yang masih dalam proses mengenal hati budi masing-masing.
“Kami masih dalam peringkat berkawan dan kami cuba mengenali hati budi masing-masing. Saya tahu bunyinya cliche tapi itu sahaja yang boleh saya katakan.
“Selagi belum bertemu jodoh, saya akan sentiasa bersikap terbuka untuk kenal orang baru,”katanya kepada BH Online.
Uqasha juga memberitahu bahawa dia tidak berani untuk mengatakan sedang serius bersama lelaki itu kerana mengkhuatiri perkara yang lama berulang kembali.
“Hendak dikatakan hubungan ini serius, jujur saya memang tidak berani berbuat begitu. Saya juga bimbang pisang berbuah dua kali.
“Saya tak mahu dikecewakan sekali lagi, jadi saya selesa menganggap hubungan ini sebagai hanya kawan,” tambahnya. – MYNEWSHUB.CC
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment