Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Mira Filzah Nafi Ada Hubungan Istimewa Dengan Fattah Amin

on Wednesday 31 August 2016


PELAKON baharu Mira Filzah sekali lagi terjebak dalam gosip cinta. Jika terdahulu nama Mira Filzah disebut-sebut mempunyai hubungan dengan pelakon Zizan Razak dan Ben Ali.
Namun, kali ini wanita yang baharu sahaja memenangi Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) ke-29 dikaitkan dengan pelakon kegilaan ramai Fattah Amin.
Selain didakwa mejadi ‘punca’ kepada keretakan hubungan Fattah dan Sherry Ibrahim. Bagaimanapun dakwaan itu disangkal oleh empunya badan.
Gosip terbaharu yang menular itu bagaimanapun ditolak oleh Mira dan menegaskan bahawa dia dan Fattah hanya berhubung atas dasar kerja.
“Tiada apa-apa hubungan istimewa antara kami. Semuanya dilakukan hanya atas dasar kerja. Memang tidak ada yang lebih-lebih seperti heboh diperkatakan.
“Selagi tidak keluar daripada mulut saya sendiri, saya bercinta dengan sesiapa, bermakna saya masih single. Cerita yang bertebaran itu tidak benar sama sekali. Saya selesa berkawan dengan semua orang,” katanya.

Manakala menurut Mira kepada BH Online, penglibatan dia di dalam syarikat Myfastyle tiada kaitan dengan pelakon itu tetapi hanya bertujuan untuk mendapatkan ilmu daripada pakar yang berpengalaman dalam menguruskan tawaran membabitkan tanggungjawab sebagai duta atau jenama. 

Credit - MYNEWSHUB.CC
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment