Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Viral Pantai Timur: Aen Syahera Didakwa Kekasih Terbaru Zizan Razak

on Tuesday 30 August 2016


Zizan Razak sebelum ini pernah dikaitkan dengan ramai wanita. Semuanya cantik-cantik belaka, antaranya ialah pelakon berdarah kacukan Emma Maembong. Percintaan Zizan dan Emma mendapat publisiti meluas, namun hubungan yang berlangsung bertahun lamanya terputus di tengah jalan atas sebab yang tidak diketahui.
Terbaru, kami menerima beberapa keping gambar Zizan dan seorang wanita bernama Aen Syahera dari pembaca BeautifulNara. Kata peminat itu, terdapat desas desus bahawa Zizan dan Aen sedang bercinta di kalangan penduduk Pantai Timur, kerana kebetulan, Zizan telah membuka Zizan Mart di Kelantan.
Aen yang merupakan pemegang Diploma Pengurusan Hotel, ialah pengasas produk kecantikan Syahera Beauty. Khabarnya, kisah perhubungan Zizan dan Aen pernah viral di laman sosial Pantai Timur sebelum ini, namun keduanya tidak memberi sebarang komen.
Sama ada dakwaan ini benar tidak dapat dipastikan. Sebelum ini Zizan pernah dikaitkan bakal mendirikan rumahtangga dengan seorang penjawat awam di sebuah pejabat kerajaan di negeri Terengganu, bagaimanapun gosip itu senyap begitu saja.

Benarkah Aen ialah kekasih Zizan yang terbaru? Kita nantikan perkembangan selanjutnya.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment