Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Dua Beranak Maut Terjun Dari Tingkat 32 Kondominium

on Thursday 1 September 2016


Dua Beranak Maut Terjun Dari Tingkat 32 | Kuala Lumpur: Dua beranak ditemui mati selepas dipercayai terjun dari tingkat 32 kondominium di Kiara Residence 2, Bukit Jalil, di sini, petang tadi.
Mayat wanita berusia 23 tahun bersama anak lelakinya berusia 3 tahun itu ditemui oleh penghuni kondominium berkenaan pada 2 petang dalam keadaan terbaring dan berlumuran darah di koridor tingkat satu.
Ketua Polis Daerah Cheras Asisten Komisioner Chong Kok Sin berkata, pihaknya menerima panggilan awam memaklumkan kejadian pada 2.20 petang.
“Siasatan dilakukan mendapati wanita dan kanak-kanak itu sudah meninggal dunia akibat kecederaan di kepala, badan dan kaki.
“Pemeriksaan dilakukan turut menemui telefon bimbit mangsa di tingkat 32 iaitu tahap yang paling atas kondominium berkenaan,” katanya menerusi kenyataan media.
Menurut Chong, pihaknya turut mengambil keterangan daripada suami wanita berkenaan yang bekerja sebagai ejen hartanah sambilan. Katanya, ketika kejadian suami wanita terbabit berada di rumahnya di tingkat sembilan kondominium berkenaan.
“Difahamkan, wanita terbabit memaklumkan kepada suaminya mahu keluar untuk membuang sampah bersama anaknya. Bagaimanapun, dia terdengar bunyi benda jatuh dari arah tingkap rumahnya dan keluar sebelum melihat mayat isteri dan anaknya.
“Difahamkan isterinya kerap kemurungan dan pernah mendapatkan rawatan psikiatri sekitar Mei atau Jun lalu.
” Siasatan lanjut masih dijalankan dan mayat dihantar ke Hospital Canselor Tuanku Muhriz untuk dibedah siasat, “katanya.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment