Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Zidane Beri Isyarat, Hazard Bakal Dibeli Real Madrid

on Thursday 23 April 2015


REAL MADRID dilapor sedang mengatur langkah untuk memikat aset berharga Chelsea iaitu Eden Hazard sebelum membawanya menyertai kelab itu pada akhir musim ini.
Bintang Belgium yang disebut bakal dianugerah pemain terbaik PFA pada Ahad ini telah menandatangani lanjutan kontrak selama lima tahun pada Februari selepas 'dipancing' oleh Paris Saint-Germain.
Bagaimanapun, pengendali skuad simpanan Real Madrid iaitu Zinedine Zidane mendedahkan bahawa dia amat meminati Hazard berbanding Cristiano Ronaldo.
"Secara jelasnya, di sini (Sepanyol) terdapat Lionel Messi dan Ronaldo, kedua-dua mereka amat menakjubkan. Tetapi saya amat meminati Hazard.
"Saya suka semua tentang dirinya. Saya suka sikapnya, ketegasan dan peningkatan yang ditunjuk setiap tahun," jelasnya.
Real Madrid sebelum ini berjaya mendapatkan pemain berkaliber dari Liga Perdana Inggeris seperti Ronaldo, Gareth Bale dan Luka Modric.
Berikutan itu, tidak mustahil jika kelab gergasi itu juga mendapatkan Hazard dalam tempoh terdekat untuk terus memperkemaskan pasukan itu di mata dunia.
Hazard kini menikmati gaji setinggi £200,000 seminggu di Chelsea, dan jika dia menyertai Real Madrid gajinya akan dinaikkan berganda.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment