Blog yang mengandungi berbagai berita dan informasi terkini yang hangat dan panas..

Pasangan Azwan, Ezzaty Sambung Bulan Madu Di Makkah

on Thursday 25 August 2016


PASANGAN pelakon Azwan Kombos dan Ezzaty Abdullah yang baharu sahaja mendirikan rumah tangga pada Julai lalu merancang untuk menyambung bulan madu mereka di Tanah Suci Makkah sambil menunaikan umrah.
Menurut kenyataan pasangan ini kepada sebuah laman hiburan tempatan, hasrat untuk menunaikan umrah telah dibuat sebelum mereka bergelar pasangan suami isteri lagi.
“Saya sudah membuat keputusan untuk menunaikan umrah sebelum berkahwin lagi. Malah kami memang mahu berbulan madu di sana.”
Difahamkan pasangan tersebut akan berangkat ke sana pada Januari tahun hadapan disebabkan cuaca yang tidak panas dan banyak lagi persiapan yang belum tersedia pada masa ini.
Malah mereka juga berharap para peminat mendoakan agar segala perancangan yang diatur berjalan lancar.
“Harap-harap peminat semua dapat mendoakan rancangan kami dan InsyaAllah jika ada rezeki Allah panggil kami untuk menjadi tetamu Dia, dapatlah kami pergi ke sana dan menunaikan ibadat umrah di tanah suci Makkah,” katanya.

Apapun semoga segala perancangan dan urusan yang dirancang oleh pasangan ini akan dipermudahkan serta berjalan dengan lancar hendakNya. 
Credit - MYNEWSHUB.CC
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment